martes, 26 de julio de 2011

un restaurant sense nom

una terrassa qualsevol en el passeig marítim, un dinar de divendres, després de tota una setmana de no-curro,... amb dues amigues,... en fi, què més es pot demanar?
aquest restaurant no té nom perquè encara s'ho estan pensant... això sona a moviment slow total, no?

jo vaig menjar molt i molt bé! estic segura que l'Agustí farà molt bona feina

les patates braves les heu de tastar, feia temps que no menjava unes de tant bones

aquest restaurant és just davant dels "cubs" o, millor dit, de l'Estel Ferit, de Rebecca Horn...
Mòky, ahir vaig passar cap a les 5:30 i estava la terrassa plena de gom a gom!
alguna cosa estaran fent bé, apart de les estovalles i les pedres negres d'atrezzo...

i ara, vinga, tots a pensar-hi un nom, que la cosa promet...
el nom guanyador podria tenir un sopar per a dues persones a la llum de les espelmes del "Sense Nom", penso...

apa, a pensar....

pel que vulgui anar-hi:

el senyor View, l'Street View ja hi és!!

4 comentarios:

  1. Pensat està:
    "sensenom", de vegades no ens adonem però les coses més senzilles són les acertades.

    ResponderEliminar
  2. A! genial idea!!! a veure si entre tots li trobem un nom. De moment el "sensenom" va fent... i qui dia passa any empeny!
    M'ha encantat posar-me al dia del teu diari virtual,i ja espero amb ganes la teva aventura de demà!
    un petonàs

    ResponderEliminar
  3. els cubus,
    els cubs
    cubs & cups (lobatos y tazas...)
    els cubs de la barceloneta
    Barceloneta's cubes
    club de cubs

    ResponderEliminar