miércoles, 29 de febrero de 2012

un ull de poll a l'Ikea

"s'acabava el temps" i havia d'anar a l'Ikea...  doncs cap a Ikea falta gent,
tot era perfecte, un dia de diari i anant a tir fet: una llum, uns organitzadors de calaixos, una fusta per la cuina... jejeje, no m'enxamparan pas aquests!
ja sé que no has de començar a agafar coses de seguida perquè després te les tornes a trobar i les has carregat innecessàriament... vaig apuntant a la llibreteta...
quan ja portava 20 kilòmetres recorreguts (em vaig descomptar)... i arribo a les plantes (final)... què estrany, no trobo el YRNÖS blanc que feia tant de goig a les cuinetes que tenen muntades al principi (allà on et vas parant...no ho pots evitar!!!) .... tranquiiiiiiila, preguuuuuunta,... NO QUEDENNNNN???!!! però si les he vist a la part de l'exposició??? ...  senyora, jo l'ajudo a tornar on l'ha vist... d'acord, doncs som-hi! (perdó Mòky)... i en una milèssima d'instant passem per una porta secreta i em trobo a les escales! MÀGIA!... ara només haig d'arribar a les cuines i localitzar la cuina on ho he vist, ... fàcil, ànims!... ai mira, una altra porta secreta... (què llesta que sóc),... ai, mira, una altra...
........
uf! no hauria d'haver arribat ja? .... apa, però si aquests coixins ja els he vist, ...aquests d'Ikea van posant els productes a veure si piques....jajaja, .... (passen 20 minuts, o m'ho sembla) un altre cop aquests coixins, cony, si estic al mateix lloc!! grrrrrr!!!
nena, a seguir les fletxes com els tontos, d'anada i de tornada, amb un ull de poll al peu que ja començava a tocar els pebrots quan he vist el YRNÖS a la primera cuineta!
vinga, ja ho tenim....

ai, i la meva llibreteta que portava de casa amb les mides? oooonnnnndia, on l'he deixada?? aaaaahhhh!!! a veure, no perdem la calma, on he estat?: llums, fusta, plantes,... això és el que he comprat, però m'he parat a veure i apuntar mides més de cent vegades.... un altre cop fletxa amunt i fletxa avall...

per sort a l'Ikea no hi vaig gaire, perquè és com la nata: m'agrada molt però m'empatxaaaaa

vinga, ja estem sortint ja veig les caixes!,... espera, què estic veient al costat de la caixera? però si és una pila immensa de YRNÖS BLANCSSSSSS!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario