miércoles, 19 de septiembre de 2012

Sempre ens quedarà París

agafo la blackberry, vaig al rellotge, moc lleugerament el polze.... "inactiu"
uaaaaah, m'invaeix una extranya sensació de descans i d'intranquilitat alhora... sí, barreja de sensacions és el que tinc...


però això va durar, el que duren dos peixos de gel en un güisqui on the rocks (Sabina)...dos dies em va durar el despertador "inactiu", el 10 i l'11 de Setembre,... ara el tinc a les 7... per baixar correns a l'autocar

vaig a l'oficina de l'inem, -vostè te cita? -com? -ah, ja veig que no, ha de demanar cita prèvia (i em fa lliurament d'un fullet amb un telèfon i una web on demanar-la) truco al telèfon, una màquina, molt amable, per cert, em dona dia i hora per d'aquí a 10 dies,...

i tornem a engrossar la llarga cua (i aquesta no és del Chris Anderson),... no m'agrada, però m'encanta,... en vull gaudir, però no en sé,... tinc mogollón de coses pendents per fer, però no les faig,...

el temps passa molt lent a les oficines, però molt ràpid a fora,... compro més (malo), menjo més (malo), truco més per telèfon (malo), .... veig més a l'E (bueno), em regalo moments (muy bueno), cuino més (bueno,...o no,...)

no sé què ho fa, però hi ha moltes coses per fer que depenen d'una altra cosa que haig de fer i a la vegada aquesta depèn d'una altra,... i així estableixo una cadena mental molt llarga, impossible de fer, així que no faig res

el cas és que ara mateix no tinc altra cosa al cap que París, uaaaaaaaaah!!!! PARÍSSSSSS!!!!! avió, hotel, la cité de la lumière, Notre Dame, la rive gauche, la tour eiffel, les jardins de tuileries, les jardins de ma tante, puturru de fua,... com m'agrada això i després,... després ja em parlarem,... Déu proveirà

i ara em venen imatges del primer viatge a parís, queda molt lluny però tinc molt viu el record, ahir li ensenyava a l'Esther les fotos i no em reconeixia...
en plena escalada a la tour eiffel...
les meves companyes de viatge mirant l'Alexandre i en Porus després de la batalla...

d'això...
Sempre ens quedarà París

2 comentarios:

  1. Qué bueno! sobre todo por el viaje... no te olvides del mercat de les puses! ...
    las fotos brutales !
    muacks!

    ResponderEliminar
  2. ooooh!
    no fuimos al mercat de les puces! pero sí a una tienda de ropa a peso, E. se compró dos sombreros, estaba muy parisina
    lo mejor de París: el café gourmand

    ResponderEliminar